niedziela, 22 czerwca 2014

Szynka w ziołach

Bardzo dużo gotuję. Niestety większość będzie mogła ujrzeć światło dzienne dopiero za jakiś czas. Jeśli ktoś jest ciekawy moich poczynań, zapraszam na łamy czasopism Żyjmy Dłużej i Super Linii. W oby gazetach zdradzam tajniki ziół zbieranych w naszym otoczeniu, pomagam ulokować je w naszym jadłospisie i przekonuję do otwarcia się na nowe doznania, pełne natury.
Tutaj wciąż działam dla firmy Łabimex. Staram się łączyć naturalne produkty z tymi gotowymi tak, aby dania "ze słoika" były wartościowsze, smaczne i zupełnie inne niż przygotowane w wersji pierwotnej.

Dlatego dziś polecam szynkę w sosie, która, dzięki dodatkom ziół, głównie kolendry, jest wspaniałym, pełnym smaków daniem.




  • Słoik szynki w sosie pieczeniowym
  • Pomidor
  • Papryka średniej wielkości
  • Po łyżce posiekanego szczypiorku, tymianku, szałwii, rozmarynu i lubczyku
  • Pęczek ziela kolendry
Danie szybkie i smaczne.
Pomidora sparzamy, obieramy ze skóry i kroimy na ćwiartki.Paprykę opalamy nad ogniem, studzimy pod przykryciem, delikatnie ściągamy skórę, kroimy.
Zioła siekamy niezbyt drobno.
Szynkę wkładamy do garnka, dodajemy pozostałe produkty i danie podgrzewamy.

Podajemy :)


Danie podałam z pieczonymi ziemniakami. Najpierw je podgotowałam w łupinach, następnie nieco oczyściłam - to młode ziemniaki więc wystarczyło w sumie umycie warzyw. Następnie bulwy przecięłam na pół i podsmażyłam na maśle klarowanym, dodając garść ulubionych ziół - tutaj był to szczypiorek, kolendra, nieco szałwii, tymianek zwykły i cytrynowy, oraz miażdżony czosnek.
Wszystko dokładnie wymieszałam, po prostu.



Do przygotowania szynki w ziołach użyłam Szynki w sosie pieczeniowym.

Firma zachwala produkt słowami:


Szynka czyli nieodłączny element polskiej tradycji kulinarnej podawana w aromatycznym sosie pieczeniowym urozmaici każdy polski stół. Idealna propozycja dla osób ceniących sobie w daniach duże kawałki mięsa oraz aromat cebuli i czosnku. Szynka idealna do podawania z ryżem i ziemniakami. Polecamy!
540 ml
Nasze produkty mają termin trwałości - 2 lata.

Nowa linia dań gotowych pod marką ŁABIŃSKI to wyjście naprzeciw Państwa oczekiwaniom. Są to pyszne dania dla tych wszystkich, którzy cały czas wracają myślami do dawnych, tradycyjnych smaków domowego obiadu.
Wizytówką naszych nowych dań są duże kawałki polskiego mięsa, aromatyczne sosy oraz naturalne przyprawy. Cztery różnorodne i unikalne produkty z pewnością zadowolą każdego.
Smaki tradycji znowu zawitają na Państwa stołach!
SPRÓBUJ! TRADYCYJNA KUCHNIA POLSKA


Jak dla mnie danie jest o tyle dobre, że nie jest przesolone, sztucznie odkręcone w smaku i z mocną nuta gotowego dania, co powoduje, że z łatwością można je dostosować do własnych oczekiwań. 
Osobiście jestem zadowolona z wyboru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za podzielenie się z nami swoimi spostrzeżeniami, sugestiami i innymi wyrazami obecności na blogu.
Dziękujemy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...