piątek, 23 kwietnia 2010

Zupa rybna po 10 miesiącu



Rybka jest zdrowa na wszystko i każdy o tym wie. Ciężko jednak podawać ją inaczej niż filet na parze. Można oczywiście kupować gotowe słoiczki ale ja polecę zupkę rybną własnej produkcji...

Składniki:
  • mały filet z dorsza, mintaja lub morszczuka
  • 4 różyczki brokułów
  • 1-2 marchewki
  • kawałek pora
  • ¼ selera
  • ziemniak
  • posiekana natka pietruszki
  • łyżka masełka
  • szczypta pieprzu

Sposób przyrządzenia

Warzywa obierz i umyj. Brokuła pokrój na małe kawałki. Rybę ugotuj na parze. Pokrój na kawałki lub przetrzyj przez sitko. W garnku zagotuj wodę ok. 400 ml. Na wrzątek wrzuć marchewkę, pora i selera. Gotuj aż będą miękkie. Warzywa wyjmij z wywaru i dodaj ziemniaka pokrojonego w drobną kostkę lub startego na tarce o grubych oczkach. Dodaj pieprz i masło. Marchewkę wyjętą z wywaru pokrój w drobna kostkę. Kiedy ziemniak będzie już miękki dodaj, marchewkę, rybę i brokuła. Po około 2 min. dodaj natkę zamieszaj i gotowe.

Bez brokułów tez jest smaczna i wcale nie trzeba robić wywarów itp. Ja teraz normalnie ugotowałam warzywa, na parze rybę, wszystko pod koniec zmieszałam, dodałam natkę i zajadałyśmy ze smakiem.


2 komentarze:

  1. Szkoda, że nie każdy je lubi no i nie każdy potrafi je gotować bo wierz mi...niejedne masakry rybne jadłam hahaha

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za podzielenie się z nami swoimi spostrzeżeniami, sugestiami i innymi wyrazami obecności na blogu.
Dziękujemy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...