wtorek, 12 sierpnia 2014

Szynka z pasternakiem

Teraz mogę napisać, że do niedawna publikowane były moje zdjęcia i przepisy z czasopiśmie Żyjmy Dłużej. Obecnie, w kioskach jest ostatni numer gazety ze mną w środku ;) To powodowało, że już zupełnie nie miałam czasu na moje poczynania blogowe, co mam zamiar szybko zmienić.

Tymczasem nadal działam w temacie partnera bloga - Łabimex'u.
Dziś zrobiłyśmy szynkę w sosie z puree z pasternaku.
Wybrałam pasternak dlatego, że często bywa mylony z pietruszką a i z tej można zrobić cokolwiek więcej niż zupę ;)





Obrany pasternak gotować we wrzątku około 15 minut.
Po tym czasie pasternak odcedzić, mleko podgrzać na małym ogniu, dodać do pasternaku i całość dokładnie zmiksować do uzyskania jednolite konsystencji.
W trakcie miksowania dodawać stopniowo masło i doprawić danie solą, pieprzem i papryką wędzoną.



Podawać z szynką w sosie pieczeniowym 

Jest bardzo aromatyczna, rozpływa się w ustach choć, jest chyba najbardziej słonym z dań, proponowanych przez firmę Łabimex. Nie wykręca, oczywiście, ale jest w zdecydowanym, esencjonalnym smaku.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za podzielenie się z nami swoimi spostrzeżeniami, sugestiami i innymi wyrazami obecności na blogu.
Dziękujemy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...