piątek, 19 lutego 2010

Brokułowa



Zupka brokułowa dobra jest na chłody. Dodaje wigoru, syci i rozgrzewa. O ile jednak dzieci znajomych wcinać potrafią brokuły pod każdą postacią to Wasze dziecko nie koniecznie musi polubić zupkę brokułową...Kinia niezbyt za nią przepada ale, że jest grzeczna i nią się naje :)

Składniki
- Kilka róży brokułu
- Marchewka
- Pietruszka
- Kawałek selera
- Ziemniak
- 30g mięsa np z piersi kurczaka
- Łyżeczka masła

Ziemniaki wyszorować, obrać, pokroić w kostkę, ugotować. Pod koniec gotowania dodać róże brokułów i mięso. Mięso po ugotowaniu rozdrobnić, zupkę można zmiksować, dołożyć masło i ewentualnie zabielić 30ml mleka modyfikowanego, przygotowanego wg przepisu.



4 komentarze:

  1. miło, że do mnie zajrzałaś. Po rewizycie stwierdzam, że masz wspaniały pomysł na bloga. Ja jetem nie dzieciata, ale mam 10 lat młodszą siostrę i pamiętam jakie były problemy z żywieniem:) Naprawdę świetny blog, będę tu zaglądać i opowiem o nim koleżankom ze studiów, które mają już swoje maleństwa:) Pozdrawiam Ciebie i Kinię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje dzieci wyrosły z papek ;-) ale brokułową gotuję. Kremowa brokułowa jest pyszna, ma wiele witamin.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja, choc jestem już duża, uwielbiam zupy kremy
    właściwie to chyba wszystkie (te które udało mi się ugotowac)
    najpyszniej wypadła dyniowa i groszkowa

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Gosiu widzisz nie wiedziałam, że to Ty:) hihi:) pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za podzielenie się z nami swoimi spostrzeżeniami, sugestiami i innymi wyrazami obecności na blogu.
Dziękujemy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...