poniedziałek, 22 lutego 2010

Najulubieńszy :)


Na drugie danie jedne dzieci wolą rybkę, inne mięso a moja Kinga przepada za tym właśnie zestawem. Prosty, smaczny zdrowy. Łatwo się go przygotowuje, przywołuje moje wspomnienia z dzieciństwa i w wersji dla Kini ma ten niepowtarzalny smak...ten, który dla nikogo innego mi nie wychodzi. Tu pewnie wynikiem są ziemniaczki ale...któż to wie :) Może to matczyne serce?

Sposób przygotowania?

Ziemniaki gotuję z odrobiną soli a po ugotowaniu rozdrabniam je widelcem z dodaniem odrobiny masła no i 30 ml mleka modyfikowanego przygotowanego wg przepisu z puszki.
Kiedyś chciałam zrobić prawdziwe piure i ziemniaki potraktowałam blenderem. BŁĄD. Zrobiła się z tego klejąca paciaja.

Marchewkę drobno kroję i wrzucam na wrzątek. Gotuję pod przykryciem w małej ilości wody. Nie dodaję do niej nic. Odsączam i podaję na talerz.

Jajko zrobione w mikrofali na kawałeczku masełka. Przykryte talerzykiem nie wybucha :) hahaha. Gdy mam więcej czasu wbijam jajo na miseczkę, miseczkę kładę na garnek z gotującą się wodą i tam pozwalam mu się ściąć.


Proste danie a widok dziecka piszczącego z zachwytu nie do zapomnienia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za podzielenie się z nami swoimi spostrzeżeniami, sugestiami i innymi wyrazami obecności na blogu.
Dziękujemy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...