piątek, 24 lutego 2012

Coś jak spaghetti



To sos z mięsa mielonego - oczywiście, podsmażanego na drobno posiekanej cebuli, z płatkami 2 ząbków czosnku.
Do tego dodałam, podsmażone osobno, 2 pieczarki, a wszystko zaprawiłam koncentratem pomidorowym.
Gdy smaki połączyły się, wrzuciłam nieco majeranku, pół łyżeczki cynamonu i kulkę sera mozzarella.
Dosmaczyłam jeszcze i podałam z makaronem.

Prz okazji dodam, że testowałam tu makaron Misury a co wywnioskowałam proszę przeczytać...

‎1. Czy makaron smakował?
Makaron smakował bardzo. Często na naszym stole goszczą makarony, więc mam porównanie i na prawdę jestem fanem produktów Misura

2.Czy makaron i dobrze się ugotował?
Makaron gotował się dobrze i zgodnie z czasem. Nie raz zostawiałam podobne makarony żeby "doszły" w wodzie i zazwyczaj byłam zszokowana tym, co z nich pozostało. Tu byłam bardzo zadowolona.

3. Czy makaron dał ci uczucie sytości?
Jak poprzednio, nie odeszłam do stołu głodna, nie objadając sie przy tym do granic możliwości

4. Czy odpowiada ci skład makaronu Misura?
Makaron Misura jest równoznaczny z najlepszymi składnikami, jakie można uzyc przy produkcji makaronu. Jestem bardzo zadowolona

5.Czy poleciłabyś makaron Misura znajomym, rodzinie?
Oczywiście że poleciłabym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za podzielenie się z nami swoimi spostrzeżeniami, sugestiami i innymi wyrazami obecności na blogu.
Dziękujemy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...