sobota, 21 kwietnia 2012

Gulasz z ryżem brążowym

Wzięłam 300 g łopatki kawałek papryki średnią cebulę mała marchewkę mała pietruszkę pół puszki pomidorów i stanęłam, zastanawiając się co z tego zrobić. Patrzyłam, kombinowałam aż pokroiłam mięso w kostkę, warzywa na mniejsze części i znalazłam w szafce ryż.
Najpierw podsmażyłam mięso, dorzuciłam do niego cebulę i gdy ta zaczęła się szklić, wrzuciłam pozostałe warzywa. Gdy nabrały smaku zalałam wszystko wodą i zaczęłam dusić do momentu aż mięso zmiękło, co tym samym oznaczało, że i warzywa w mniejszym czy większym stopniu uległy destrukcji - efekt zamierzony.
Powstały gulasz podałam z owym ryżem brązowym i wyjść z podziwu, z Kingą nie mogłam, że tak nam to smacznie wyszło :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za podzielenie się z nami swoimi spostrzeżeniami, sugestiami i innymi wyrazami obecności na blogu.
Dziękujemy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...