wtorek, 24 kwietnia 2012

Ciecierzycowa

Od Izy, Gotującej Pyzy, otrzymałam niedawno jej nadwyżkę przypraw. Wśród nich znajdowały się pomidory w proszku, których do tej pory nie używałam i stały się dla mnie ciekawą nowością.

Po otwarciu opakowania czuć było intensywny zapach pomidorów. Sama przyprawa to rodzaj proszku w intensywnym kolorze i o niespotykanym dotąd aromacie. W smaku jakby pomidory skondensowane w całym swym pomidorowym jestestwie.
Ogólnie bardzo ciekawa przyprawa, i co najważniejsze, składająca się w 100% z pomidorów, bo dodatków w opakowaniu nie uraczysz. To bardzo ważne, że nie dodano soli, regulatorów i innych polepszaczy natury, co ma miejsce...zazwyczaj.

Polecam.
Do kupienia w sklepie Ale Dobre

 

Ja, z dodatkiem wcześniej opisanych pomidorów zrobiłam zupę z ciecierzycy.

Puszka ciecierzycy
Marchew średniej wielkości
Seler 
Pietruszka
Łyżeczka suszonych pomidorów
Pół pęczka natki pietruszki
Przyprawy do smaku
Cebula


Cebule, mocno poszatkowaną zeszkliłam na odrobinie masła. Do niej dodałam pokrojone w kostki, seler i pietruszkę. Gdy połączyły smaki, dodałam odsączoną ciecierzycę i wszystko zalałam wywarem warzywnym.
Gotowałam do momentu, aż warzywa zaczęły mięknąć i w tym też czasie starłam na tarce warzywnej marchew, dosypałam pomidory i wrzuciłam poszatkowaną natkę pietruszki.
Pod koniec gotowania doprawiłam do zadowalającego smaku i podałam...z uśmiechem na twarzy ;)

Smacznego

2 komentarze:

  1. ale pyszna zupa! te pomidory są świetne, sama też ich używam bo są bardzo aromatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aromatyczne i jakby skondensowane, choć w 100% naturalne i nie wzmocnione w smaku sztucznościami

      Usuń

Dziękujemy za podzielenie się z nami swoimi spostrzeżeniami, sugestiami i innymi wyrazami obecności na blogu.
Dziękujemy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...