piątek, 1 marca 2013

Śledź w papierku.


Jakiś czas temu, otrzymałam dziwny mail z propozycją uczestniczenia w zabawia na warunkach, które miały być opisane po fakcie. Zdziwiłam się, ale pchana ogromną ciekawością, zgodziłam się przesłać firmie mój adres i, tak oto rozpoczynamy, z Kingą, akcję Winiar :) - Winiary Pomysł Na...Papirus.


Jako, że w paczce, oprócz zestawu produktów był również wyśmienitej jakości nóż do filetowania Łososia oraz słowa
" Nóż do filetowania łososia, sugeruje sposób wykorzystania Winiary Pomysł Na...Papirus. Tylko od Ciebie zależy, jak podejdziesz do kulinarnego wyzwania!"
Przedstawiamy dziś pierwszy z serii przepis na...

Śledzia z papierka.


Sposób wykonania dania jest dziecinnie prosty.
Potrzebujemy:
  • Winiary Pomysł Na...Papirus - Czosnek i Zioła
  • 4 przygotowane śledzie
  • 4  plasterki wyparzonej cytryny
  • Natka pietruszki
Natkę myjemy, cytrynę szorujemy i tniemy na plasterki, śledzie - ja kupiłam w dyskoncie świeże tuszki śledzia, myjemy i, jeśli to potrzebne oczyszczamy.
W  śledziu układamy natkę pietruszki i po plastrze cytryny. 
Powstałe pakiety zawijamy w Winiary Pomysł Na...Papirus, kładziemy na blaszce, którą z kolei wkładamy do piekarnika na 25 min w 180 stC.



Śledzie podałyśmy ze wstążkami delikatnie zblanszowanej marchewki i piure z gotowanego w mleku selera.

Pyszne, szybkie, godne polecenia.

Jedyny minus - przy śledziach trzeba się nawybierać ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za podzielenie się z nami swoimi spostrzeżeniami, sugestiami i innymi wyrazami obecności na blogu.
Dziękujemy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...