poniedziałek, 4 lutego 2013

Roladki wieprzowe ze szpinakiem


W jednym z sieciowych sklepów, kupiłyśmy ostatnio bardzo dobrej jakości świeży szpinak. Pominiemy, że nazwany jest "Prosto z pola" hahaha bo w styczniu zakrawa to na herezję, ale jest na prawdę zaskakująco yyy szpinakowy.
Musiałam więc coś wyjątkowego zrobić dziecku, które już ferie skończyło o zawsze pyta co dobrego na obiad zrobiłam (a przecież zjada w przedszkolu i śniadanie i obiad i nawet podwieczorek! ) więc...


Wyszły roladki wieprzowe ze szpinakiem :)

Składniki (na 2 osoby)
- 4 plastry schabu bez kości
- około pół kilograma świeżych liści szpinaku
- gałązka pomidorów koktajlowych
- Olej Kujawski Czosnek i Bazylia
- czosnek w młynku 
- Pieprz, sól

Plastry schabu mocno utłukłam tłuczkiem, posoliłam, popieprzyłam (mamy pieprz szechuan'ski) i posypałam obficie suszonym czosnkiem.  Po chwili, gdy aromaty "przegryzły" się, jeszcze polałam je dosyć obficie Olejem Kujawskim z Czosnkiem i Bazyli a i nałożyłam na wszystko gruba warstwę świeżego szpinaku.


Wszystko ciasno zwinęłam przypinając mięso wykałaczkami i obsmażyłam z każdej strony na patelni grillowej z małą ilością zastosowanego w tym przepisie oleju.
Na koniec dodałam gałązkę pomidorów, przykryłam wszystko na moment pokrywką i podałam z sałatką, smuga oleju i kroplami pasty papryczek chilli.


Danie proste, szybkie, tanie i niesamowicie aromatyczne!
Przepysznościowe - jak mawia Kinga :)

2 komentarze:

Dziękujemy za podzielenie się z nami swoimi spostrzeżeniami, sugestiami i innymi wyrazami obecności na blogu.
Dziękujemy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...