wtorek, 26 listopada 2013

Żarł pan żur? Bo my tak :)

Dostałyśmy do wypróbowania, od firmy Łabimex żurek z kiełbasą. Jako, że dla Kingi był nieco za ostry, postanowiłam złagodzić jego smak dodatkami, przy tym wzbogacić żurek z kiełbasą dodatkami, które spowodowały, że zupa nie tylko okazała się na prawdę dobra, ale przede wszystkim sycąca.
Nie chciałam dodawać popularnego jaja z kawałkiem białej kiełbasy więc w garnku wylądowała kasza, warzywa, nieco sera.



Dania gotowe, mają oczywiście to do siebie, że nie potrzeba z nimi przeprowadzać za dużo kombinacji. Wlewa się do gara i gotowe. Nam jednak żurek niezbyt przypasował w wersji pierwotnej, więc postanowiłyśmy go nieco zmodyfikować...

  • 2 ziemniaki
  • 1 marchewka
  • 1 pietruszka
  • kawałek selera
  • cebula
  • garść kaszy gryczanej
  • natka pietruszki
  • ewentualnie przyprawy
Ziemniaki, marchew, pietruszkę i seler obieramy, kroimy w kostkę i gotujemy. Ja nie soliłam przy tym wody gdyż zupa docelowa, jaką był żurek, nie potrzebowała dodatkowych zabiegów solenia.
W połowie gotowania, do warzyw, dodałam kaszę oraz podsmażoną na maśle cebulę.
Gdy kasza była miękka, do garnka wlałam wspomniany żurek.
Dorzuciłam poszatkowanej natki pietruszki i podałam.



Danie szybkie i smaczne.



Żurek, wg firmy to jedna z 9 rodzajów zup. Wyselekcjonowaliśmy zupy wg preferencji klientów, tak ażeby każdy klient znalazł coś dla siebie. 
Proponujemy zupy z dodatkiem mięsa, jak i zupy wegetariańskie.Wyprodukowane wg tradycyjnych receptur kuchni polskiej w oparciu o surowce najwyższej jakości.

Dla nas, jak wspomniałam na początku, zupa była nieco ostra. Odpowiednie dodatki i nasza modyfikacja sprawiły jednak, że żurek okazał się świetną bazą do powstania, w sumie, nowej wariacji tego dania.

Zrezygnowałyśmy z jajka, i słusznie, bo warzywa i kasza dostatecznie wzbogaciły i urozmaiciły skład żurku.

1 komentarz:

Dziękujemy za podzielenie się z nami swoimi spostrzeżeniami, sugestiami i innymi wyrazami obecności na blogu.
Dziękujemy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...