środa, 21 marca 2012

Pieczarkowa migdałowa

Pieczarkowa jaka jest każdy wie.
Dziś jednak wpadłam na pieczarkową Pascala Brodnickiego i nie mogłam jej nie ugotować.
Nie powiem, bałam się nieco smaku ale okazało się, że kto jak kto, ale Pascal na bank nie podałby niezjadliwego czegoś...że też śmiałam wątpić...
a migdały, które mnie zaskoczyły, tylko wydobyły smak.

Migdały firmy Bakal przygotowała Kinga...


0, 5 kg pieczarek
sok z cytryny
30 g masła
20 g mąki kukurydzianej
2 łyżki pudru migdałowego
0, 5 l mleka
natka pietruszki
150 ml śmietany
Sól, pieprz

Umyte i wysuszone pieczarki drobno kroimy (zostawiając jedną, pieczarkę do dekoracji) i skraplamy sokiem z cytryny, aby nie ściemniały. W dużym garnku rozpuszczamy masło, dodajemy pieczarki i podsmażamy je ok. 2 min. soląc je aby puściły wodę. Następnie dodajemy mąkę kukurydzianą, puder migdałowy (my przygotowałyśmy w blenderze z całego, w łupinach) i gotujemy całość na wolnym ogniu cały czas mieszając ok. 2-3 min. Dodajemy 0, 5 l wody i znów gotujemy na wolnym ogniu 10 min. Po 10 min dodajemy mleko, odstawiamy z ognia i zmiksujemy całość.
Podajemy z posiekaną pietruszką i makaronem Misura :)

1 komentarz:

Dziękujemy za podzielenie się z nami swoimi spostrzeżeniami, sugestiami i innymi wyrazami obecności na blogu.
Dziękujemy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...